Boo Sticking Out Tongue

Sunday 21 August 2011

cerita kita bodok :D

ah. ni cerita ni tentang aku dan dia . uiseyh . puikpuik ,


 ni aku knl budak ni kan . bikin bacat bha . slalu membuli . bhe -__-' kekadang aku pun cri hal ma dia . utk melepas kan tekanan sajja . 
pastu kan org ny ni kan ENDA mau KALAH bha . mau menang truz . tu lh harihari ku tambling , gara2 dya .


ni boy ni kAn . kcian jua ku nmpak dia bha . aish . HAHA -joke-
anuanu . lupa sua pa ku maw cerita ni ma bloggie kuh .
OH . paling lucu lh cerita pasal ituitu . ketawa brabis bha aku . dak sangka ku bha . iskiskisk . malu kita joe . HAHA . kcian bh ditaw uda KEBURUKAN org tuh . kankankan . 
eh . pass . skip skip skip . :)


ohyea , lupa nak kenal kn kamu . konpom kamu knl enda paya kc knlknl . bup budak ni mcm TAIK sak ;P


name nya ni : mohd amirul sazree -ambi mu nama penu syg-







orgnya agagag MACAM budak ler . okeikei . HAHA . AWET mudah bha org , -to mirul jgn kau terbang-
HAMPAS muka mu bru kau taw . HAHA


comel agak ny :) pandai main guitar tawk . HAHA hebat knuk lh boleh dikatakan ,




paling aku suka tgk pic nya ni . COOL okeyh 
.
boleh dikatakan IDOL ku .

-puik jgn harap ler-


paling COMEL lh dlm kawan ku . kawan jew bukan nya dunia kh , apa kh HAHA

bulik dikatakan dunia FB lh , okok .


ngok tgk ni COMEL KAN!! comel mcm kuching ouh :P


ahaha . 

to he " jgn panas warh arh . joke sedja :P " 

AHA ' iya JGN LUPA JUGAK . JGN TIRU GAYA NYA . hahahaHAHAHAHA .


bha kla . stop lh tambh dya mrh law ku truzkan :)

dadaa

LOVE ya.

.muahmuah.

No comments:

Post a Comment