Boo Sticking Out Tongue

Saturday 24 September 2011

kesah kita dua.

aku dgn dia berkenalan dlm pesbuk . makasik pesbuk ;) .
 kami start kapel  2september this year . ceiii . imissyou bha ;|


1st tyme kami jumpa . 
-10 september 2011-
malumalu lagik bha . eish >< . di fajar jumpa . dia ma jiejieng . dari jauhjauh durg dtg . wawawaaa . then ceritacerita blik . mlm dtg mesej nya . imissyou syg -.-' HAHAHA . 


2nd tyme kami jumpa . 

-september 16 2011-
go pantai . aduiadui . hitam lh aku ni . kami dan genkgenk budap silabukan tuhh . kilikkilik . adeii >< anuanu . kami p felda. sahabat 16 . staystay kat sana . lepas sana . singgah muakauw  . staystay kat sana jua . penat ouh badan ;/ . sakit badan . karna 1st tyme ikut motor ke sana n pulang . penat gilak ><.
mlm jam 7 bru sampai home . huhuh -.- dtg mesej nya PENAT gilak . rindu you peluk XD HAHA . 


3nd tyme kita jumpa . 
- 24 september 2011 - 
malam minggu . sebenarnya ptgptg gtuhh jumpa bha . tpi 1/2 mati gua tunggu dia . -.- punya lama . adeh . bgus pulang dulu . adeideii . tpi mlm nya jumpa gak ;/ di taman fajar . 1/2 mati gua kena ROGOL ole ulat bulu -.- wtf ! bykbyk bulu bulu melekat di tgn ku . tercucuk . T^T . di badan ku bha sii ulat bulu. setang kau HAHAHA ! whatever . 
blik jam 11 gtuhh . bz cabut bulubulu . haha ! punya gatal ouh T_T ohmama ! 
lastlast dia kol me ;)
missyou gilak HAHAH ! sotsot . 




untung kau dpt cewep cam aku genk XD HAHA ! . aduiadui . bgus kn gua . nanananaaa . bru 1 tyme gaduh bha . XD . whatever wajah mu jelek kh apa kh . urg kutuk kau kh . aku tetap mencintai mu sygs <3
loph u bertubitubi . saia sorg pompuan yg tinguk hati . bukan nya tinguk rupa okeh :) dont worry dear . 


-end- XD


No comments:

Post a Comment