Boo Sticking Out Tongue

Sunday 16 October 2011

eee GERAM ~

*time ni sgt Geram dah D: -Bidakann- ntg to display di face ku*

Geram Geram Geram . eeee . enda sedap ni lau tidur -.-' si Jessie bha, buat ku takut gilaa D: mcm mau gila uda aku . eeee ~ yea i know kau syg dia . tpi jgn sama kan dia ma dia bhaaa ~ lain baaa aku rasaa . plis plis plis kamu jgn nakal . -sempat lg joke- aku mulai Trusting dia baa nii jess . aku merayu baaa . takut btl aku baaa . byk pulak baa ku ni -.- -biasa urg SABAH- eem,bhaa . ni lagii sii wowok ni -.-' ngam lai kamoo . buat ku takut sakk . eee ~ mcm bersalah aku . sua sua laa baa menakutkan tuh . ku gtau mami ku bru kamu tau T_To0o . ambi mu F_ck ku :* tau tau aku senang di takut kan argh ~ mentang mentang jess u my bestie -.-; saia dak lawan , mentang mentang wowok ni anuanu ku , saia dak lawan . naaa ~ kamu tunggu laa one day *: habiss laa kamu dua ni . kasih kenak saia ? nah . bgos ni mlm enda dpt tdor :* . trimass jaa argh . kbyee . teda mood joe . siall . lastlast dipujuk jua ole si wowok -.- kimett


* Sucks your Asshole *
hahaha . kejam punya kejam ;)



daaa'aaa.

No comments:

Post a Comment