Boo Sticking Out Tongue

Wednesday 16 November 2011

Sorry i cant.

Loving youu..


assalammualaikum :) malang sgt aku. hm. okeh thats all. aku tak kan leave kau yea ;) aku janji itu. aku janji aku berubah segalanya. today last day aku on9 =3 sediasedia kenak ceramah besok. erm. cant forget youu. walaupun pisahan kami hanya untuk berapa minit. aku nangis berabis. i cnt leave youu. hmm.
collect Gambar2. -bila ku sedih, hurt :| aku tgk gambar ku ma diaa. its make me smile you know ;'))- em malas mau cerita. Aznir buad ku ketawa sambil nangis -.-' maged -.-' dak ku tahan ma pakcik ni. thanks bha hibur kan hati ku yea =3. pasal Hacker tuh TRUE -.- im not lying that. sumpah. yang depan ja la . hmm~ im sorry :'(


tentang aku dan dia =3
<3


 BoBoTea time ;)


his house \m/
He is mine ;)



 Remember that time ? :')
 ur new house rite? HAHA




 time ni budak skep -.-' -sorry bongkar rasiah-
 my house \m/







 Sorry laa . Muka jelek ar ;p

The wedding Day kan ? hehe-.- Remember?



 Time lepak ma kawan2 di aman jaya -.- tu la hari yg malang sagat D;


 Tyme Jalan2 di PerDana KONON~ HAHA
i look so chubby -.-
he come to my house . grr \m/ oke fine.


Did you remember all? :') Tersenyum2 aku ingat moment kita ni. omg~ na kan tersenyum sua aku -.- eh gila aku ni kann -__-' teringat2 aku time kita berkilik , aww Tidak-.- time Gaduh-.- Trip tumbuk2 kOnon~ eh ketawa sua aku . HAHA ~ eh kenap jgak dgn aku ni . di tgh mlm gini -.- nda dpt ku Tidun bha ! garagara ni bdk ni , asyik di otak ku ja kan. okeoke better stop la. makin merepek aku ni sygsyg ku XD. terlampau lebar sua senyuman ku, jgn kamu senyum sana . haih. aku kc makan kamu ni kaki ku WAHAHA . eh Terlampau hapy sua aku -.- okeoke. whatever, have time aku mintak laptop ni on9 jgak =3 . tapi last day la aku ni . jarang on9 . i need to change my life now =] Aku janji aku sumpah Demi Tuhan. aku akan Beruba demi cinta ku. kbai ;D

#if you guys cari i , calling2 jew =3 okeh?  Or Ask my Buipreennn -AwangJuan-. 
oke dadaaa~ good luck for Spm ;) and UPSR yg ambi result tuh . aku doakan kamu dpt Result yang Cermerlang :D yoo~ HAHA

OUT!
Samanthang ;)
.

No comments:

Post a Comment