Boo Sticking Out Tongue

Tuesday 29 November 2011

Trip Holiday In Sandakan :')

          Asalamualaikum kwnkwn smua ~ :') Saia nak crita2 laa tentang pcutian kuh . Best bhaa jugak . Mama spend akuh laa apa saia mau . I <3 her bhaa , wlaupun slalu gduh ma dia . Anu bhaa , awal pepagi mama bgi bngun trus ckp mau pi Sandakan . Haih , tpaksa laa ekut .


       Then , kmi pi bandar nyaa laa . Mkan2 d restoran yg Fancy  knun bhaa . :D Smart laa . Tpi pnya laa lama . Then kmi pilih hotel laa . Kami pilih Sabah Hotel . Best laa tmpat tuh . Ada kolam , ada meja ping pong , ada pemandanagn yg indah , dan ada gym =.=' Badan ku kurus2 mau pi gym ? Malu aku bhaa . Bnyak cwek2 Mat Saleh stu . Puii ~ Berbikini lgik . Hehehe ~ D situ laa c Awang ! :D But , saia sentiasa setia pda Si Babat tuh . :')


      Then mlam nya aku sendri2 pi bwah dkat kolam sna , maen2 guitar smbil2 text dia . Sedi laa saia bila kmi gduh2 jak . :'( Aku nda memahami bha sma dia . Aku slalu pkir2 bkan . Aku tuh sygg sngat sma kau bhaa By . Anyway , aku naek pi bilik kuh , on9 . Chat dgn dia , gduh lgik , gduh gduh gduh . Then webcam . :') Lega laa tnguk muka nyaa yg makin Chubby ! Cute kilik dia ! Aduhai ~ Saia tergoda bhaa tnguk dia pkai seluar Pendek !
Puiiii ~ Tpi aku nda slalu laa suru dia pkai2 gnie nii . Tpi nda pa laa dlm ruma nya jugak dia . Lgik pun , semangat sikit laa aku ! Hehehe , bgetek laa suda ! Dia bagi nmpak baju yg dia bleikan akuh . Saia suka laa sanad2 .


 Then esok nya , aku pi kolam mandi2 jab . Then naek lgik pi bilik brendam d hottub smbil texting . Then , kmi buad video GilaGila kuh d dlam bilik hotel tuh . Pnya bising kmi d hotel tuh , smpai org2 d Dobi tuh pun mngaduh bhaa . Hahaha ~ Anyway , i'm happy laa cause now aku dan Samsam nda gduh2 suda . Hrap2 kmi nda gduh2 lgik laa . Pnat aku mau sedi2 bhaa . :'( Aku sygg dia bhaa . Hmmm ~ Saia snggup buad apa2 tuk dia tuh . Next year dia pindah lgik , naaaa ~ Sedi gila aku laa feat Tkut . Mcm mna laa aku mau blajar tahun dpan tnpa dia . Mna tau dia tpikat ngan laki lain yg lgik hebakk dri akuh . Tpi , saia pcaya laa dia tdak akan buad bgtu . I know My Chubby Girl setia suda dgn akuh . :) I love u By .


                                                                                                                   By AwangJuanOkeh !

No comments:

Post a Comment