Boo Sticking Out Tongue

Monday 7 November 2011

today Happy Sanad ;)

Salam Peace ^_^v.

Assalamualaikum ;D -wajib jawab salam ku, klo xda gua cikek u sampai mati- Hello Twinkle eyes ;)) [says Hello dulu ma aku if not aku hantak kepala u :P]  well.well. saia mau kempen Saia makin chubby sua -.-' makin gendut-.- makin kuat makan. if can kan saia mau stay fit ;) SENTIASA . wakakaka~ now im doing what? skype-ing with my gurlprenn sii Gendut dari ak ni :P dia janji dia akan dtg tyme rabu =3 tgk paranormal activiti Ke-tiga. khamis dia blm pasti ;) well gurl i love you lorh~ kim slm ma anjing2 mu yg gila tuh :P

okeoke.  Straight to the point--->Today kan im so happy bha ;) dpt jumpa dia =3 aww~ gila aku. gila sanad. happy btl bha aku :'). time jumpa tue penyakid *rinduuuu* ku tu suda sembuh =]. memang susah mau berjumpa ma Dia ni :| atleast today sua jumpa ia membuat ku happy sampai malam2 gini. i cnt stop smiling baa. anu sih~ dibawa aku piee boston cyber paling buad org tekanan tu ;p. punya la lucuu XD. disana mulai sua kilik ku ;) well i miss sanad with EverthingNya. Cerita bodo2 laa, C Dia ni kilik Bha Teriak2 jaa, hugie2 and little kiss lorh :). Dia lucuu Feat Comell. Dia buad saia gila. Seriously 1st time aku Serious dlm hubungan cinta ini =3. saia takut bhaa dia enda menepati Promise nya :| aku trus terang YA aku ni penakut baa. Aku Tidak Kuat baa. Aku bukan mcm kamu smua nya Strong ;).

Seriously?
iTrustYouBhaa ;)

aku sayang dia Bha~ aku jeles bha if dia layan gurl. aku jeles bukan setkat jeles Sakid hati punn ada ;). Acctualy banyak bha yg idol ma kau . bukan aku seja bha :| , Tapii hari ni aku Happy laa . Happy sampai keluar air mata kuh T_T . Back home sua kann, dtg lagik PENYAKID rinduu ku ni boaaa . balik on9 . wait dia ;) skali dia on dia buad status ni XD
 [Im happy ! :D Jlan2 dgn si Dia ~
Haaaa , i like the way dia toleh dgn rambut yg halus tuh kena muka kuh ~
Hahaha ! :P Puiiiiii ~]

Seksi aku HAHAHA -.-' berkilik sua aku . mulai merepek dah XD . aduhai . oh bha . sampai sini ja la ;) 








Love AwangJUAN.


taip by,
Samsam.

No comments:

Post a Comment